Thursday, May 20, 2010

Husky Tile Saw


Die Husky 7 duim nat klip gesien het, model nommer THD750L waarskynlik kos naby $ 120 by die meeste kleinhandelaars. Ek het my by Home Depot en ek is bly om te sê dat ek geheel is baie tevrede met die aankoop, maar daar is 'n paar dinge wat ek sal neem om punte weg van.

Eerste, die goeie nuus is die teël Husky gesny het waarskynlik asook duurder modelle op die 3 / 8 duim teël was ek sny vir my lewe kamer projek. Die sny is glad en vereis min moeite te maak. Ek het ook waardeer worddat die water reservoir is groot genoeg sodat ek nie hoef te maak totdat na baie hervullings snitte. Verder was daar geen verstopping in die gesien het.

Die belangrikste negatiewe vir die Husky nat gesien het, was dit die laser guide. Basies al die laser guide beloop jy is 'n funksie aan te trek en dalk gee die Husky' n voorsprong bo ander nie. Die gids opgehou werk na 'n paar snitte as gevolg van' n kortsluiting. Toe dit werk nie, die lyn was nie akkuraat genoeg om te vertrou. Om 'n uitroei' nlaser lyn, jy moet 'n skeermes dun breedte en dit was nie die geval met die Husky gids. As jy dink oor 'n laser guide vir hierdie model of' n ander, sal ek sê dat dit help in die nag.

Overall, Ek gee hierdie teël het 'n soliede sny beoordeling. Ek het geen behoefte aan die teël af te dwing deur middel van die saag lem en dit was genoeg om maklik te hanteer perdekrag basiese huis verbetering bane.

Friends Link : +99% Cheapest Watches +99% low-price-tents-shelters-20 +99% Bestcheapmall.com. Price comparison shopping !!1 Discount Slide Bunk Beds !!1 Cheapest Childrens Kids Guitar




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links